dijous, 28 de gener de 2016

Sortida a Barcelona

El passat dijous dia 21 de gener els alumnes de cinquè vam anar d'excursió a Barcelona. El primer que vam fer en arribar va ser anar al Museu d'Història de Barcelona. Un cop allà, les alumnes i els alumnes de cinquè A van fer l'activitat anomenada: Viatge a Bàrcino i els alumnes i les alumnes de cinquè B l'activitat: Fundació d'una colònia Romana. Les dues activitats tenien com objectiu conèixer la vida i les ciutats (especialment, la de Barcelona) en època Romana.

Després de fer la visita al Museu, vam esmorzar a la plaça del Rei i després vam començar una ruta turística pel centre de la ciutat. Primer, vam anar a la Font de Canaletes, després vam fer una visita al Mercat de la Boqueria, a continuació, vam observar la façana del Gran Teatre el Liceu, vam continuar baixant la Rambla de Barcelona i contemplant-la. Vam poder veure moltes parades de flors, de records, terrasses de bars i restaurants, estàtues humanes i, molta, moltíssima gent! Finalment, vam arribar a Colom.
La nostra ruta turística va acabar al Maremàgnum. Allà vam dinar i després vam jugar una estona fins que l'autocar ens va venir a recollir.

Va ser un dia espectacular, ho vam passar molt bé, vam descobrir racons de Barcelona que no havíem vist mai i vam compartir amb els companys i els mestres uns moments magnífics. Voleu veure les fotos d'aquest dia?